Czy koszulka reklamowa
z nadrukiem logo firmy
to skuteczna forma promocji?

Wielu przedsiębiorców każdego dnia zastanawia się jak zwiększyć sprzedaż i zyski z prowadzonej działalności. Jest to naturalna kolej rzeczy – w końcu założyli ją po to, żeby zarabiać, a nie bawić się w Robin Hooda. Aby osiągnąć swoje cele sprzedażowe, właściciele firm podejmują różnego rodzaju działania marketingowe, szukają skutecznych sposobów, gotowi są sprawdzać nawet niekonwencjonalne rozwiązania. Skoro tutaj jesteś, na pewno także należysz do tego grona.

Jako agencja specjalizująca się w reklamie, widzieliśmy już chyba wszystko – naprawdę nic nie jest w stanie nas zaskoczyć. Dlatego chętnie podzielimy się dziś z Tobą naszą wiedzą i doświadczeniami w tej dziedzinie.

Na pewno już wiesz, że chcąc zwiększać sprzedaż, warto dbać o spójny wizerunek marki i jej identyfikację wizualną. Tylko jakie działania będą skuteczne i przyniosą pożądane efekty?

Aby uzyskać odpowiedź na powyższe pytanie, polecamy wejść w buty klientów i wyobrazić sobie jakie pierwsze wrażenie robią na nich Twoi pracownicy. Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, że pierwsze 12 sekund warunkuje to, jak później postrzegamy danego człowieka. W biznesie jest dokładnie tak samo, a nawet gorzej, bo kryterium oceny jest bardziej surowe. Albo darzysz kogoś zaufaniem od pierwszego wejrzenia, albo nie.

Co w takim razie pomyślałbyś sobie, widząc po raz pierwszy swój personel? Zdarzyło Ci się kiedyś patrzeć na człowieka i zastanawiać się czy jest tutaj pracownikiem czy takim samym klientem jak Ty? Jeśli nie stoi po drugiej stronie lady i nie ma koszulki firmowej z logo, łatwo można się pomylić. Po co wprawiać klienta w zakłopotanie? (Pomijamy już fakt, że to personel jako pierwszy powinien podejmować interakcję. Niestety z różnych powodów nie zawsze ma taką możliwość).

 

Koszulka reklamowa
z nadrukiem dla pracowników

Bez względu na krój takiej koszulki, czy branżę w której funkcjonujesz, koszulka reklamowa z nadrukiem logo firmy to dobry pomysł. Pracownicy ubrani w jednolite uniformy zawsze robią pozytywne wrażenie (+ 1000 punktów do profesjonalizmu).

Poza tym, idąc tokiem myślenia potencjalnego kontrahenta, skoro stać Cię na firmową odzież dla personelu, musisz mieć odpowiednie obroty i zyski ze sprzedaży. To tak jak z ocenianiem kogoś przez pryzmat samochodu jakim jeździ – jak Cię widzą, tak Cię piszą.

Skoro masz przychody, oznacza to, że Twój produkt czy usługa cieszą się powodzeniem wśród innych klientów. Myślisz sobie czasem: Skoro inni klienci kupują, to i ja zaufam temu sprzedawcy?

Czy koszulki reklamowe
z nadrukiem mogą nosić
tylko twoi pracownicy? 

Oczywiście, że nie. Nawet wskazane jest rozdawanie firmowych koszulek w czasie różnego rodzaju eventów czy promocji. W ten sposób docierasz do jeszcze szerszej grupy odbiorców. Nigdy nie wiesz skąd pochodzi człowiek, z którym akurat rozmawiasz. Możesz sprawić, że logo Twojej firmy zawędruje nawet na drugi koniec świata.

Plecy lub brzuch takiej osoby to doskonała powierzchnia reklamowa, której nikt normalny Ci nie sprzeda za cenę równą wartości takiej koszulki. Wręczając ją w prezencie, sprawiasz, że ktoś nosi ją i reklamuje Twoją firmę bez pobierania od Ciebie dodatkowych opłat.

Dodatkowa partia koszulek reklamowych dla klientów, to inwestycja, która zwraca się z nawiązką. Jeśli chcesz sprawdzić jakie masz możliwości, koniecznie sprawdź naszą ofertę odzieży reklamowej.

 

Jakie rodzaje koszulek
reklamowych polecamy?

Zamawiając koszulki reklamowe otrzymujesz możliwość wyboru spośród całej gamy kolorów. Wybierasz także krój i rodzaj nadruku lub haftu. Może to być zwykły t-shirt (chyba najbardziej rozpowszechniony w tej roli), ale możesz zdecydować się na koszulki polo lub eleganckie koszule, jeśli Twoja branża tego wymaga.

Rodzaje odzieży promocyjnej, jaką u nas znajdziesz:

  • koszulki reklamowe w postaci t-shirtów
  • koszulki polo
  • koszule
  • ubrania robocze
  • fartuszki dla gastronomii
  • czapki
  • kurtki

Poza rodzajem działalności, na pewno warto zwrócić uwagę na wygodę i komfort użytkowania oraz łatwość utrzymania tkaniny w czystości. To najważniejsze kryteria wyboru, jakimi należy się kierować wybierając ubrania reklamowe.

 

Koszulki reklamowe
dla dzieci

Polecamy także koszulki reklamowe dla dzieci. Wiele firm budowanie świadomości marki zaczyna już od najmłodszych lat. Dlaczego produkuje się gadżety reklamowe w formie zabawek? To nic innego, jak wtłaczanie znajomości marki w podświadomość dziecka.

Człowiek z natury wybiera produkty znane i sprawdzone. Jeśli od maleńkości przewija Ci się przed oczami logo Coca Coli, to po jaki napój najchętniej sięgasz na sklepowej półce. Pomijając już kwestię Św. Mikołaja, którego aktualny wizerunek nieprzypadkowo nawiązuje do barw tej marki.

Zastanawiałeś się kiedyś dlaczego strój Św. Mikołaja jest akurat czerwony? Marketing w czystej postaci. To Coca Cola wymyśliła jego stylówę, pasującą do wizerunku marki.

Dlatego, jeśli myślisz o przyszłości swojej firmy i snujesz długofalowe plany na jej rozwój, polecamy inwestycję w koszulki reklamowe dla dzieci. 

 

Co można nadrukować
na koszulce reklamowej?

Co tylko dusza zapragnie. Nie musisz zatrzymywać się na samym logo, jeśli masz inną wizję. Ogranicza Cię tylko Twoja wyobraźnia. Koszulki reklamowe to doskonały nośnik różnego rodzaju treści i obrazów, więc możesz zrealizować nawet najbardziej szalone i oryginalne pomysły.

 

Co to jest gramatura
koszulki reklamowej?

Przeglądając ofertę koszulek reklamowych z nadrukiem, na pewno napotykasz na różne gramatury materiału. Jest to po prostu masa metra kwadratowego wyrobu, wyrażona w gramach. Taką jednostkę miary możesz spotkać także w wyrobach papierniczych czy innych tworzywach przygotowywanych w arkuszach. Jaką gramaturę zatem wybrać? Im wyższa liczba, tym tkanina jest cięższa, a co za tym idzie, będzie grubsza i trwalsza.

 

Od czego zależy cena koszulki
reklamowej z nadrukiem?

Jak już wcześniej wspominaliśmy, istnieją różne gramatury materiału, z których szyjemy koszulki reklamowe. Im większa gramatura, tym jakość materiału jest wyższa, a co za tym idzie, koszt tkaniny także jest inny.

Cena koszulek zależy także od rodzaju znakowania. Wycena zawsze dokonywana jest na podstawie indywidualnych ustaleń z klientem i zależy od wielkości partii, rozmiaru zdjęcia i ilości kolorów, które mamy użyć do nadruku lub haftu.